Χ
Strona icekrakow.pl używa plików cookies w celu usprawnienia działania witryny oraz w celach statystycznych. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w Polityce prywatności.
Χ

Bądź na bieżąco

Zapisz się do newslettera

Zapisz się, aby otrzymywać co miesiąc najnowsze informacje o ICE, o wydarzeniach w Centrum oraz atrakcyjne oferty.

Zapisz mnie
Centrum konferencyjne ICE Kraków - Sale konferencyjne
Search:

Kraków.Małopolska-Sceneria Spotkań

 

Kraków. Małopolska sceneria spotkań - to hasło reklamowe promujące Kraków i Małopolskę w ramach kampanii na międzynarodowym rynku przemysłu spotkań. 

 

Kampania realizowana jest w ramach projektu unijnego pt. „Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na rynkach zagranicznych” działanie 8.1 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Jego głównym celem jest wypromowanie marki Małopolski jako rozpoznawalnej destynacji na międzynarodowym rynku przemysłu spotkań poprzez: zachęcanie odbiorców do organizacji spotkań na terenie Małopolski; promocję oferty przemysłu spotkań; kompleksową prezentację walorów Małopolski; budowanie marki regionu.

 

Głównym celem kampanii reklamowej w prasie branżowej i branżowych portalach internetowych, jest wzrost liczby przyjazdów turystów biznesowych oraz wzrost liczby organizowanych spotkań biznesowych w Małopolsce w tym Krakowie, jak również ich pozyskanie dla Centrum Kongresowego ICE. Kampania skierowana jest m.in. do zagranicznych organizatorów turystyki biznesowej (szczególnie menadżerów) w pięciu krajach Unii Europejskiej tj. Szwecji, Belgii, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Francji. Kampania ma objąć swoim zasięgiem ponad 0,5 mln osób z europejskiego rynku przemysłu spotkań.

 

Zobacz DIGITAL PUBLISHING (multimedialną prezentację) promującą projekt:

 

Film promujący projekt:

 

 

Publikacje projektowe:

 

Publikacja Kraków. Małopolska - Kompendium spotkań.<kliknij aby pobrać>

 

 

Publikacja Kraków. Małopolska Przewodnik dla organizatorów spotkań biznesowych. <kliknij aby pobrać>

 

 

 

 

Publikacja Kraków. Małoplska - Spotkania zrównoważone <kliknij aby pobrać>

 

 

 

Małopolski Regionalny Program Operacyjny 

 

Działanie 8.1 – Promocja Małopolski na arenie międzynarodowej
www.fundusze.malopolska.pl

„Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013”

Nazwa Projektu: Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na rynkach zagranicznych, MRPO. 08.01.00-12-036/11
Nazwa Beneficjenta: Gmina Miejska Kraków – lider projektu, Województwo Małopolskie i Krakowskie Biuro Festiwalowe – partnerzy w projekcie
Opis projektu: Projekt łączy dotychczasowe wysiłki partnerów na rzecz stworzenia i wypromowania kompleksowej oferty regionu jako destynacji turystyki biznesowej. Partnerzy w okresie realizacji projektu przeprowadzą kompleksową kampanię promującą Małopolskę, jako destynację dla organizacji spotkań biznesowych (przemysł spotkań), w której wykorzystają m. in. następujące narzędzia promocji: konferencje, strony www, prezentacje i spotkania podczas branżowych imprez targowych, materiały reklamowe oraz wydawnictwa promocyjne. 

Całkowity koszt projektu: 1 146 800 zł
Kwota dofinansowania: 814 050 zł
Okres realizacji: 01.03.2012 r. – 30.06.2013 r.

 

 

 

Hasło: „Fundusze Europejskie dla Małopolski”

 

 

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

Prezentacja

Prezentacja

Wybierz interesujące Cię informacje i stwórz własną prezentację ICE

Czytaj dalej

Bądź na bieżąco!

Zapisz się na newsletter i śledź powstawanie ICE.

Twoja prezentacja