Najlepsze praktyki hospitality. szkolenie Krakow Convention Bureau oraz MPI Poland Chapter

W imieniu Krakow Convention Bureau oraz MPI Poland Chapter zapraszamy na spotkanie edukacyjne poświęcone najlepszym praktykom obsługi klienta w branży hospitality, które odbędzie się na 8 września. Do udziału w konferencji zaproszono doświadczonych prelegentów z branży spotkań oraz komunikacji - dr Małgorzatę Majewską, pracownika naukowego Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ, Filipa Skrzeszewskiego z firmy Z-Factor oraz Agnieszkę Faracik-Leśniak współzałożycielkę DMC Poland oraz prezes Meeting Professionals International (MPI) Poland Chapter.

Podczas sesji wykładowej Dr Małgorzata Majewska, która szkoliła już wcześniej członków MPI Poland z negocjacji handlowych, opowie o autoprezentacji oraz o zasadach, o których trzeba pamiętać podczas komunikowania się z klientem. Filip Skrzeszewski, ekspert z firmy Z-Factor zajmujący się badaniami poziomu obsługi klienta w obiektach hotelowych, przedstawi zasady kierujące sprzedażą przychodzącą, pokazując najlepsze praktyki i najczęściej popełniane błędy.

Po lunchu odbędą się trzy 40-minutowe sesje warsztatowe w formacie Campifre. Małgorzata Majewska będzie mówić o świadomości własnego ciała i o tym, że nie możemy się nie komunikować, pokazując to na przykładzie pracy z kamerą. Natomiast Filip Skrzeszewski i Agnieszka Faracik-Leśniak będą prezentować konkretne przykłady z życia zawodowego branży spotkań. Forma warsztatu pomoże zadać nurtujące pytania, przedyskutować ciekawe tematy i przyswoić jak najwięcej praktycznych informacji.


PROGRAM SPOTKANIA

10:00-10:30 rejestracja uczestników, powitalna kawa

10:30-13:00 SESJA WYKŁADOWA

10:30-10.40 powitanie uczestników

10:40-11.40 dr. Małgorzata Majewska,
Co? Jak? O czym? I do Kogo? mówić. Autoprezentacja i komunikowanie się z klientami.

Zagadnienia:

- Każda komunikacja to równocześnie autoprezentacja. Cztery aspekty komunikowania
- Gesty. Mimika. Słowa. Czym komunikujemy i dlaczego dopiero połączenie tych elementów w spójną całość na sens?
- Klient. Jak ważny jest odpowiedni poziom formalności języka i kiedy jego prostota sprzyja, a kiedy zniechęca klienta?

11:40-11:50 Q&A

11:50-12:50 Filip Skrzeszewski
Najczęściej popełniane błędy w obsłudze gości biznesowych.

Zagadnienia:

- Rola sprzedaży przychodzącej
- Teoria vs. rzeczywistość
- Best practices

12:50-13:00 Q&A


13:00-14:00 LUNCH

14:30 – 16:00 MPI Campfire Sessions

Każda sesja będzie trwała ok. 30 minut. Uczestnicy konferencji będą mieli okazję uczestniczyć we wszystkich trzech:

Małgorzata Majewska
"Nie możemy nie komunikować". Świadomość własnego ciała. Praca z kamerą

Filip Skrzeszewski
Najciekawsze Case Studies w zakresie ewaluacji jakości obsługi sprzedażowej

Agnieszka Faracik Leśniak
Jak się przygotować na przyjęcie klienta biznesowego: MPI WEC Atlantic City Case Study

16:00 Zakończenie


ZASADY UCZESTNICTWA

- Uczestnictwo w szkoleniu jest bezpłatne dla wszystkich członków MPI Poland Chapter oraz przedstawicieli krakowskich firm związanych z przemysłem spotkań.
- Ilość miejsc na szkolenie jest ograniczona.
- Decyduje kolejność rejestracji.
- W szkoleniu może wziąć udział max. 2 przedstawicieli jednej firmy.
- Bezpłatna rejestracja dla przedstawicieli prasy branżowej po uprzednim kontakcie z organizatorami meeting@mpiweb.pl. Warunkiem spotkania jest zamieszczenie notki prasowej o długości minimum np. 1000 znaków oraz zdjęcia ze spotkania.


REJESTRACJA:

Rejestracja na spotkanie zostanie uruchomiona w dniu 12 sierpnia.

Link będzie dostępny na stronie mpiweb.pl oraz convention.krakow.pl


ADRES SPOTKANIA

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa,
Pałac Krzysztofory, Sala Miedziana,
Rynek Główny 35
KRAKOW


 


 

Kontakt z mediami

Wszystkich dziennikarzy zainteresowanych wydarzeniami organizowanymi w ICE Kraków zapraszamy do kontaktu

Michał Zalewski
Kontakt z mediami

Tel.: 0048 513 099 671 / 0048 12 354 23 20
press@icekrakow.pl

Więcej informacji kontaktowych